ГлавнаяучителяуставТекст кнопкифотоНовостисвязь

Информация

 

Ученики

Рейтинг

Кабинеты

Выпускники

Аттестация

Мероприятия

Музей

 

Гістарычная  даведка

Школа адчынена – 01.09.1985 г.

Школа ператворана ў школу-сад – 2002 год

За 25  гады школу закончылі 234 выпускнікоў

Агульная
характарыстыка школы

Увод у эксплуатацыю – 1985 год

Праектная магутнасць – 350 месц

У школе -   74 вучняў

У дашкольнай групе – 12 дзяцей

Рэжым работы

Адна змена:

З 8.00 да 16.00

10 класаў-камплектаў


 

Подпись:       Вучэбных кабінетаў – 14
Памяшканні дашкольн. групы - 3
Майстэрня
Бібліятэка
Актавая зала
Спартыўная зала
Сталовая
 
 

 

 

 

 

 

 

Вучэбна- выхаваўчы працэс


 

          ФАКУЛЬТАТЫВЫ

“Мая Айчына” – 1 клас

“Школа маленькіх вынаходнікаў” – 2-3 класы

“Асновы выбару прафесіі” – 9 клас,

Матэматыка – 9,11 класы

Беларуская мова – 5,6,8,9,11

Руская мова – 9 клас

Гісторыя - 9,11 класы

Фізіка - 11 клас

Біялогія – 8,9,11 класы

Тэхнічная праца – 6,7 класы

        ІНАВАЦЫЙНАЯ ПРАСТОРА

Праект “Педагогіка здароўя” –

 4, 7 класы,

            курс“Асновы  энергаэфектыўнасці”-

 9 клас,

сістэма выкладання літаратуры як прадмета, фарміруючага чалавека – 9 клас,

калектыўна-творчая дзейнасць у выхаваўчай рабоце – 1-11 класы.

 ГУРТКІ

“Умелыя рукі”, “Наша творчасць”,

“Паперапластыка”, “Настольны тэніс”,

“Юныя тэатралы”,”Маленькія ўмельцы”

“Юныя аматары музыкі”

 ДЗІЦЯЧЫЯ АРГАНІЗАЦЫІ

“Нашчадкі”- 1-4 класы (27)

 Піянерская дружына “Спадчына” (26)

  ПА БРСМ -9-11 класы (6)

Задачы

вучэбна-выхаваўчай работы на 2012 год

 Ажыццяўленне пераходу да новай якасці адукацыі праз:

*       стварэнне аптымальных умоў для рэалізацыі абноўленага зместу сярэдняй адукацыі ў 11-гадовай школе;

*       падрыхтоўку вучняў да свядомага выбару прафесіі і арганізацыю сістэмы прафарыентацыйнай работы;

*       укараненне ў адукацыйны і ўпраўленчы працэс сучасных інфармацыйных камп’ютэрных тэхналогій навучання, павышэнне прафесійнай кампетэнцыі педагагічных кадраў.

Павышэнне эфектыўнасці ідэалагічнай і выхаваўчай работы праз:

*       умацаванне ўзаемадзеяння з сям’ёй і грамадскасцю;

*       захоўванне і ўмацаванне здароўя вучняў;

*       умацаванне ролі грамадзянска-патрыятычнага і прававога выхавання;

*       фарміраванне маральна-этычных нормаў паводзін.

В начало

Copyright © 2008  Website designed by: Alexey Yelensky

Сайт управляется системой uCoz